Frågetecken

Sitter här i min ensamhet och funderar på vad mitt första "riktiga" blogginlägg ska handla om. Det är ett svårt beslut, man vill öppna så bra man bara kan. Funderar på att skriva lite vad jag tycker är intressant om Israel, då Israel är viktigt för både judar och muslimer. Känns som om det kan bli en riktigt bra öppning. Hmm, jag får nog fundera ett tag till. 



Titta gärna in på Hannas blogg! Där har hon skrivit vad hon tänker på när hon hör ordet judar.
Låter det intressant? Klicka på länken!

Kommentarer
Postat av: Annette

Snyggt att länka till andras sido också, full cred på det. Det ska bli spännande att läsa om dina tankar.



/Annette

2009-11-16 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0